2011. június 22., szerda

Rózsás-epres limonádé

A múlt hétvége Nimródról szólt. Őt köszöntöttük, ünnepeltük egy szép és bensőséges szertartással. A családdal és barátokkal. Akik fontosak, akikkel sok-sok éves őszinte és tiszta szeretetkapcsolat fűz össze. Szép hétvége volt, olyan, amiből hetekig lehet töltődni, meríteni. Köszönöm Nektek, akik eljöttetek:)

A hétfő meg rólunk szólt, 20 hónapja voltunk utoljára kettesben egy teljes napot. Csak Füredig jutottunk, az időjárás felvonultatta teljes repertoárját (majdnem, hó nem volt:), de így is sokat adott. Szimbolikus is lehetett akár, ilyen volt az elmúlt 20 hónap:)

A rózsás limonádét Füreden láttam a parton egy kávézóban. Ma itthon elkészítettem egy lehetséges verziót eperrel egészítve ki. Nagy meglepetésemre szolgált az is, hogy a csopaki strandon levendulaszörpöt és akácszörpöt is árulnak a klasszik bodza mellett. 2 éve még tutti nem volt:)

Ha még nincs hétvégi programotok: most lesz Tihanyban Levendula-fesztivál:)


Rózsás-epres limcsi
2 dl vízből és 15 dkg cukorból szirupot főztem, kb. 5 percig hagytam gyöngyözve forrni, aztán kihűtöttem. 2 citrom levét belenyomtam és hozzáadtam 1-2 tk rózsavizet. Felöntöttem 2 l vízzel és hagytam állni 1 órát. Poharakba öntöttem és kockára vágott eperdarabokkal és 1-2 kezeletlen rózsaszirommal díszítettem.



3 megjegyzés:

  1. Vianne!
    Micsoda jó ötlet, a képek csodaszépek!
    Gondolom szülinapja volta kisfiadnak, ezért utólag is nagyon sok boldog születésnapot kívánok, sok szeretettel!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép hétvégétek lehetett akkor az időjárást leszámítva! Feltőltödtetek! Kívánom hogy sok örömben legyen részetek a kisfiad felnevelésében!
    Nagyon guszta és ízekben nem mindennapi üdítőt készítettél!

    VálaszTörlés
  3. Gesztenye!
    Köszönjük:) Szülinap majd októberben, most a Keresztelő volt:))

    Éva!
    Köszönöm:)
    Sok örömünk van, azt érzem, hogy minden befektetett energia (ami nem kevés, de ezt Te
    nálam is jobban tudhatod)sokszorosan megtérül. Elég látni a boldog, elégedett kis arcát...;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...